Thursday, August 6, 2009

Eiiiii GERAM !!!!!

Geraaaam Eiiii Gerammmmm...Geram Tullll!!!!!!

Kenapa ek tetiba rasa geram. Ntah tapi memang tengah geram nie..menyampah pun dah sampai tahap gaban. Ni kalau ada power boleh berubah, sure dah bertukar bentuk jadi Ultraman ke, Power Rangers ke takpun yang tengah Hot skarang nie...Transformers...Hah transformed terus jadi Bumble Bee...Incredible hulkpun ngam gak nie....boleh bagi flying kick yang tersaaaaangatle kick kat minah yang buat aku geram nie....

Ish..nasib baik le masih ada kesabaran walaupun dah nipih sesangat nie.....Sabar Lily sabar.....Sabar kan ke separuh dari iman. Cheh! cakap memang senang tapi bila dah kena batang hidung sendiri, rasa nak meletup menahan marah dan geram....

Apa ek nak buat kalau tengah geram...tension....marah..menyampah dan apa jua yang seangkatan dengannya?? Ada yang suka gi jenjalan, gi shopping, tidor, amik junk food atau mungkin gak menjerit sekuat hati.

Aku?? Ntah, takde lak cara specific nak kurangkan perasaan geram dan marah nie. Biasanya aku layan lagu jek atau tengok pemandangan yang boleh menyejukkan jiwa dan yang paling selalu aku lakukan sebab dah memang terkenal sebagai ratu airmata....apalagi menangis le.....

BUT....Don't underestimate me kay....kalau dah terover sangat, aku burst gak. Tak kira le, boss ke, staff ke, kuli ke...aku lanyak jek. Kecil-kecil cili padi aku nie...memang serius depa kata. jangan buat main dengan kakak yang sorang nie. Kalau tetiba mood atau angin tak betul dia datang, swing terus, abis le korang.....

Okay Lily, tarik nafas panjang-panjang........

Hehe...masih sabar lagi aku nie rupanya. Belum sampai time nak bertukar jadi Incredible Hulk....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...