Friday, June 1, 2012

Menghitung Hari.....

Cepat betul masa berlalu.
Dalam diam dah hampir setengah tahun berlalu untuk 2012 nie...
Dan dalam diam juga sudah semakin hampir dengan tarikh keramat itu...
Kiranya aku nie sedang menghitung hari le ek....
Tinggal kira-kira 14 hari jek lagi untuk aku bergelar staff dalam TPB nie...
Selepas ini aku akan bergelar Surirumah sepenuh masa...
Oppps silap.... Pengurus Rumahtangga....
Manager gak tuuuuuuu.....

Macam tak sangka lak nak bersara awal.
Dan sememangnya rasa sedih lak nak tinggalkan kenkawan semua.
Bercakap pasal bersara awal, rerupanya aku pernah meluahkan rasa beberapa tahun lalu di sini.
Kiranya keinginan untuk bersara awal bukanlah sesuatu yang baru.....

Doakan aku kay....
Semoga aku bisa merealisasikan apa yang dirancang....
Insya'Allah





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...