Wednesday, June 19, 2013

GaRaNgKah AkU....? Lily You Marahke...?

Hmmmmmmmmm.....
Rasa-rasa u ols le kan kan kan... Aku nie jenis yang garang ke????
 
Sebenarnya memang aku Garang...Opps SERIUSsssssss...
Tapi tak le seserius mana....
Biasa-biasa aje...
 
Kalau nak kata aku garang..
Kenapa ek anak-anak tak takutpun pada Ibu diorang yang garang ini....
Kat opis lak, aku seboleh-bolehnya tak mahu nampak garang atau serius....
Kalau boleh nak treat sumer orang sama jek...macam kenkawan...
Tak ada beza antara boss dengan staff...
Tak mahu ada barrier....
Kita Geng maaaaaa.....
 
Tapi mungkin raut muka aku secara semulajadi nampak Serius dan Garangggggggg...
Tertinggi suara sket atau cakap terlaju sket dari biasa...bebudak kat opis nie dah kata
"Alamak!...Kak Lily marah tu....."
Hey rilekslah.....
Mana ada marahhhhhhh....tengok-tengok kan akak tengah senyum nie...
Tengok...tengok...senyum sampai telinga lagik.....
 

 
Namun begitu, ada hal-hal tertentu yang memerlukan kita bersikap tegas....
Biarlah orang nak kata apapun...
Asyik menjaga hati orang...
Bila pulak aku nak belajar Menjaga Hati Sendiri....
 
 
CIAO
 
PEACE......Kacang PIS.....


P/s : Mode -- Sedang menahan sabar........





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...