Tuesday, May 31, 2011

Sungguh Tak Berhemah...

Arini kan hari Selasa kan kan kan.  Bebudak dah start 2 weeks school holiday.  As usual le kan....kalau musim cuti sekolah ni, jalan kurang jamming...

Tetapi arini, ntah apa le nasib badan, jamming lak kat MEX....punya le lama terpaku kat situ, dari pukul 7.50 a.m hingga 8.45 a.m tak lepas-lepas nak bayar tol.  Jamming satu hal le kan...ada le plak pemandu yang pendek akal, yang kurang berhemah, yang mementingkan diri sendiri, yang ego, yang macam-macam le kan......

Ada sorang mamat nie...mungkin nak tunjuk macho kat wife dia kot, telah dengan selambanya menghimpit keter aku.  Bengang betul aku dengan mamat MYVI ni...nak disclose ke idak ek no keter dia (BKG3...) .....geram nie....!!!  Kalau ikut ati aku jalan jek...biar gesel keter dia baru padan muka...langsung takde sifat gentleman..... Bila jalan tgh jam cenggitu, seharusnya beri laluan berselang-seli le kan, bukannya kita sengaja nak cilok jalan dia ke apa....dah memang keter bersimpang siur.  Mamat nie punya le xnak bagi aku lalu, siap ram minyak lagi...dan yang paling aku tak sangka, siap langgar side mirror aku lagi.   Nasib baik tak pecah...kalau pecah, memang tahu le nasib dia,  aku report kat balai!!!
Malas sebenarnya nak layan orang-orang pendek akal nie....tak mendatangkan pekdah. Bertimbangrasalah sket.  Be a gentleman.  Kalau tak bagi aku lalupun, bukannya awak tu boleh ke mana-mana...jalan memang tak bergerak...hahahaha sungguh tak berhemah!!!
Kenapa?  sebab aku lady driver, so u guys out there rasa boleh buat sesuka hati?  Don't underestimate us kay.... 
Dalam diam sebenarnya kami boleh buat sesuatu yang di luar jangkaan. 

Bak kata pepatah..

Tangan yang menghayun buaian juga boleh mengegar dunia....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...