Monday, September 6, 2010

JELAJAH BLOG AIDILFITRI BERSAMA....



Tengahari nie tak tahu nak buat apa. nak makan takleh le plak sebab puasa.  So, jalan-jalan le ke alam maya.  Kalau dulu suka jadi silent reader Mat Gebu tetapi semenjak dua menjak nie terajin le plak ke Blog Ben.  Hmmm...ada sesi jelajah ye...terigin gak nak join nie... Boleh ke Ben?  Kita lum masuk dalam Bloglist lagi nie.

Bersempena hariraya, terimalah ucapan seadanya dari diriku...sori le Kad copy and paste jek...nak buat sendiri...Alahai takut lain le plak jadinya.  Selamat Hariraya ye semua rakan blogger.  Maaf Zahir dan Batin. Kepada yang pulang berhariraya ke kampung tu, berhati-hatilah di jalanraya...bak kata orang...Balik in one piece...not in pieces........(Eh! betul ke bahasa aku nie...Hentam le Labu!)

 

Sempena raya, sudi-sudikanlah berkunjung ke rumah.  Insya'allah ada kuihraya khas buat kalian.  Semua hasil sendiri tau...bukan "Kuih Tunjuk".  Kita tayang beberapa jek dulu ek...nak yang lain...Tungguuuuuuu
Dragon Ball aka Bebola Kristal


Cornflakes Coklat Madu
Homemade Chocolates (Kuih Raya gak ek?)


2 comments:

cu734ngel said...

nyam2..letak la recipe kuih dragon ball tuh...tuh bukan kuih arab ke?suka sgt..;]

Lily said...

Cru314ngel....fuh sedap nick :).
Resepi Dragon Ball tu dah saya tepek..scroll sket ke bawah ek. Ada org panggil kuih arab, tapi dalam saji tu dia panggil Bebola Kristal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...