Wednesday, November 5, 2008

Streamyx nyer hal.....

Semalam Streamyx dah ok kat rumah. Thanks to hubby yang setup sendiri...jimat RM88. Tapi ni kira nak lepas geram nie. Sorry le Ayang kalau terasa ek....

Bila dah habis setup hubby dok sibuk ngan dia nyer blog, aku duk le kat tepi...tak tahu le hubby anggap aku menyibuk ke, beri sokongan ke atau interested nak tahu apa yang dia post dalam blog. Then hubby dok testing kelajuan streamyx compared dgn dial-up...ada le 2-3 site yang dia buka...akupun tumpang le sibuk skali.... Masa nak taip address kat IE tu, hubby dok tegur le tak kasi guna cara tu...suruh guna search engine. Salah ke cara tu kalau kita dah mmg tahu web address.. nak kena guna search engine gak ke....? Hubby kata xnak menyemak kat address tab tu. Ish kan ke kita boleh clearkan kalau xnak... Ntah le, ngaku le aku ni memang bodoh sket..... tak celik IT... IT illiterate...

Aku memang berkecil hati..tak jadi nak nyibuk....terus duduk depan TV....tengok movie lagi best!!! Dengar le hubby dok membebel sorang-sorang dalam bilik... Nak nangispun ada gak..iye le aku ni kan ke ratu airmata.....mudah sangat tersentuh. Bukan le marah kat hubby sebab dia tegur tu tapi ntah le rasa cam diri ni bengong sangat....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...