Saturday, October 18, 2014

Happy Birthday to......

Aiseyman..cepat tul masa berjalan...eh! jalan ke?   Bukan jalan nie, dah lebih pada berlari...sprint lagi..tak larat aku nak kejar...
Aritu kata rindu nak updet blog..pastu terus sepi tak updet2....
Sibuk memanjang aku ni weh...ngalahkan perdana menteri...
Banyak cerita aku nak kongsi kat sini tapi rasanya baiklah aku pendam sendiri....
dah basi dah kalau nak diceritakan.....
 
Tapi yang satu nie kalau tak tepek kat sini macam tak best le plak...
Event tahunan nie...
Once a year...
 
 
Malam 28hb Sept tu Hubby bawa makan kat Restoran/Cafe yang baru jek beroperasi kat Mutiara Indah.  Kira first timer le...
Ok gak... Sebab kami pergi malam Sabtu, ada orang nyanyi live lagik.
Yang paling tak boleh blah, Angah siap request diorang announce aku nyer birthday...
Malu seh...satu restoran yg tengah pack tu tertumpu kat aku bila singer tu nyani lagu "HAppy Birthday"..
Dia ulang 2-3 kali lak tu sambil minta semua orang nyanyi sesama....
Ish...ish...ish..
Dah le aku selebet giler malam tu...
Pakai ala-ala orang nak pegi pasar beli ikan....
 
Aku makan ni malam tu....Fish & Chip...
Oklah not bad..

Siang 28 Hb tu buat sesi potong kek...
Kami anak-beranak je as usual..
This year dear hubby belikan Ice cream kek Baskin Robbin sebagai memenuhi permintaan si Comel Qalesya yang nak kek eskrem bulat....Ibu tumpang sekaki jek...

Birthday kek kami.....
 

Tak sabarnya saya....

Birthday Girlssssss...

Sedap banget...


Hepi.... saya dah kenyang makan kek eskrem...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...