Friday, December 9, 2011

Siapa itu......

Pejam celik..pejam celik
Kejap jek dah hari Jumaat ek..
Esok dah Sabtu...yey....cutiiiiiiiiiiiiiiii

Tapikan...apahal opis aku ni especially Finance Department (dept aku le tu...) crowded semacam??
Penuhnya orang......
Yang tak pernah jumpapun ada...
Pelbagai bangsa...Melayu..Cina...India...
Satu Malaysia maaaaa.....

Oooooo......
Audit time.........
Pening pala aku....
Ada tiga group auditors dari firma yang berbeza...

Puan..mahu tanya sikit..
Puan...macamana nak dapatkan figure nie...
Puan, boleh dapatkan saya file itu...file ini...
Puan, staff puan kata yang ini begitu...begini....
Waduh!

TAPI...yang paling aku bengang bila dah reramai nie
Penggunaan tandas..!!.
Ish! Ish! takde kesedaran siviks langsung...
Toilet tu dah mengalahkan public toilet lak sekarang nie...
Tension.....!!!!
Takde selera langsung nak masuk...
Nak salahkan cleanerpun xleh gak
pening...pening...pening...

Lama lak tu diorang akan berkampung kat sini
Sabor aje le.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...