Thursday, June 9, 2011

Biarlah Rahsia....yg dah tak rahsia........

Lama gak aku pendam rahsia nie sendiri.
Hanya Dear Hubby dan teman-teman rapat jek yang tahu...itupun aku minta agar dirahsiakan.
Tak mahu kecoh2 dan unexpected actually....
Masa aku terima berita itu, aku sendiri terkedu...bagai nak pitam...
tak percaya!!!
Sungguh! rasa macam bermimpi...
Hehe..Umpama mimpi dalam mimpi lak...
Hampir seminggu tau termenung....

Then, orang kata bangkai gajah mana leh nak sembunyi dengan nyiru...
Bau durian sebakul mana leh nak sembunyi dengan minyak wangi sebotol...heheh
Akhirnya, rahsia itu pecah jua....bau durian dapat dihidu jua....ngeh ngeh ngeh

Ramai yang terkejut..
Dan macam aku, ramai gak yang antara percaya dengan tidak...
Percayalah wahai teman...
Yang kalian dengar adalah realiti.....kenyataan......

Familypun baru jek tahu.  Itupun sebab mereka datang berkunjung bebaru nie.
Kiranya  meneka dalam kesamaran le ek...

So, to my Dear Mom.....Get ready le ek.......

Toink! Toink!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...