Thursday, April 14, 2011

Perasaan Terlebihkah Aku.....?

Bebaru nie pergi KL Convention masa lunch.  Masa lalu sebelah Aquaria tu, perasaan le ada minah cina dok usha kat aku...so buat donno jek le kan kan.... Biasa le kan orang pandang kat kita...tak jadi kudispun mak kata....

Then, masa aku beli air, perasan lagi depa dok berdiri sebelah aku... Tak apalah kan...depa nak beli air jugak kot.  Lepas bayar air tetiba one of them kejar aku sambil tangan tunjuk2 ke depan.... Eh! nak mintak tolong tunjuk arah ke?.  Aku gelabah gak sebab bab-bab berkaitan direction nie memang aku fail.....F9 kay....

Then one of them, bagitau dalam pelat bahasa Inggeris yg mereka nak bergambar dgn aku.
Eh! mimpi apa lak...aku bukannya artis...selekeh lak tu....
Then dia kata " You're so beautiful.."
Wow! rasa nak terduduk jap tapi terpaksa gak le senyum sumbing bila mereka dah start peluk2 aku.  Nasib baik pompuan, kalau lelaki dah lama aku bagi flying kick!!
Dalam dok bengang/malu tu sempat gak tanya depa dari mana.....Ooooo dari Taiwan... 

Geng makan aku lak dok sengeh2 kat tepi...bukannya nak tolong aku yang tebal muka sbb dok kena perati org keliling. 
Btw, betul ke muka aku ni mcm muka pelakon drama Korea/Taiwan...?   Sebab dah 3-4 org kata cenggitu.
Ntah le ek...ni yang nak kena usha2 cerita Korea/Taiwan nie.....
Kira glamer gak aku nie.............

Hehehehe....jom kita naik Liffffffff.......


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...