Friday, November 12, 2010

Bagus Sangatkah Aku......?

Pagi nie hujan lebat le.  Terpaksa pakai payung tapi basah tetap basah.........
Eh! nape kasut masuk air? dah lobang ke..? Ish! mana mungkin...baru jek pakai tak sampai setahun......tapikan kalau dah hari-hari lenjan kasut yang sama, mana tak berlubang....kalau kasut nie boleh berkata-kata...
Ya Ampunnnnnnnnnnn......
Tunggu ek kasut...dapat Vitamin "B" nanti kita beli baru ek.....

Sampai kat opis, nampak bebudak nie baik jek.  Ooooo....aku tahu kenapa...
Bila hujung tahun nie...faham-faham aje le ek....ada  form yang perlu diisi....
Ish! malas tul nak tengok form yang satu ini.
Kalau letak sikit...nanti tak berbaloi lak...
Kalau letak tinggi...cam masuk bakul angkat tinggi-tinggi sendiri......
Dilema tulllllllll.....

Tapi kena isi gak ek...
Apa kata untuk memudahkan cerita, aku isi semua sama jek....
PERFECT 10!!!
Amacam...????
Bagus sangat ke aku nieeeeeeeeeee????
Secara realiti....
Aku sememangnya Bagussssss....hehehe

2 comments:

NaniE said...

alaa..samalah..
malas sunggoh nak mengisi borang tu..
harap-harap tak jadi panel penilai..

Lily said...

Betul tu NaniE. Menilai orang lebih susah dari menilai diri sendiri. Letak sket sgt kang depa kecik ati...marah2...merajuk.....Hmmmm....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...